عکس تابلو نقاشی یوزپلنگ و ببر برای دکوراتیو | دانلود 150 فایل چاپی لاکچری مدل بالاسیون

نقاشی یوزپلنگ

دانلود 150 نقاشی یوزپلنگ و ببر| تابلو نقاشی پوزپلنگ (ساده و وحشی)[صورت یوزپلنگ واقعی] پلنگ سیاه در حال دویدن

شامل عکس 150 نقاشی با کیفیت...

فرمت فایل ها:  عکس jpg

اندازه طول همه نقاشی ها 1920px و رزولوشن 72 dpi می باشد.

حجم فایل فشرده: 94 مگابایت

 

دانلود کاتالوگ (پیش نمایش)  pdf همه نقاشی های این مجموعه

پرداخت و دانلود

 

 

 

 

به مجموعه خیره کننده ما از عکس های دیجیتال خوش آمدید که برخی از شگفت انگیزترین گربه های بزرگ پادشاهی حیوانات - یوزپلنگ، ببر و پلنگ را نشان می دهد!

 

مجموعه عکس های ما زیبایی، ظرافت و قدرت این حیوانات باشکوه را با جزئیات خیره کننده به تصویر می کشد و به شما این امکان را می دهد که با کسری از هزینه از زیبایی نقاشی های هنری زیبا لذت ببرید. هر عکس با دقت انتخاب شده است تا عظمت این موجودات را در زیستگاه طبیعی خود نشان دهد، از شدت نگاه یک ببر گرفته تا زیبایی شیک پلنگی که شکار خود را تعقیب می کند.

 

چه دوستدار حیوانات باشید، چه از علاقه مندان به هنر، یا صرفاً فردی که قدردان زیبایی طبیعت هستید، مجموعه ما مطمئناً تخیل شما را مجذوب می کند. هر عکس با نهایت توجه به جزئیات گرفته شده است، و تضمین می کند که هر ضربه نقاشی اصلی به طور صادقانه در جزئیات با وضوح بالا تکرار می شود.

 

مجموعه نقاشی‌های گربه‌های بزرگ ما برای افزودن ظرافت به هر فضای خانه یا اداری مناسب است. تصور کنید که یک عکس زیبا از یک یوزپلنگ در حال دویدن در سراسر ساوانا یا یک ببر باشکوه که در سایه آرام گرفته است را روی دیوار اتاق نشیمن خود آویزان کنید. این عکس‌ها همچنین برای ایجاد کارت‌های تبریک یا دعوت‌نامه‌های زیبا یا استفاده به عنوان محافظ صفحه در دستگاه‌های الکترونیکی شما ایده‌آل هستند.

 

با سهولت دانلود دیجیتال، می توانید از نقاشی های گربه بزرگ مورد علاقه خود در هر زمان و هر مکان، بدون نیاز به بازدید از موزه یا گالری لذت ببرید. به‌علاوه، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ما به این معنی است که می‌توانید یک اثر تاریخ هنر را بدون هدر دادن هزینه داشته باشید.

 

چه از طرفداران یوزپلنگ، ببر، یا پلنگ باشید، مجموعه ما چیزی برای همه دارد. می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از ژست‌ها و تنظیمات، از پرتره‌های نزدیک گرفته تا مناظر خیره‌کننده، عکس مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با سبک خود باشد.

 

در پایان، اگر به دنبال اضافه کردن زیبایی وحشی به خانه یا محل کار خود هستید، مجموعه نقاشی های گربه بزرگ ما یک انتخاب عالی است. با کیفیت و مقرون به صرفه بی نظیری که دارد، می توانید از شکوه و عظمت این حیوانات باشکوه در تمام طول سال، درست در خانه خود لذت ببرید. پس چرا صبر کنیم؟ امروز نقاشی های گربه بزرگ مورد علاقه خود را دانلود کنید و یک تکه از طبیعت وحشی را به زندگی خود بیاورید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس یوزپلنگ برای نقاشی

تابلو عکس پلنگ یک اثر خلاقانه در سبک دارمک می باشد که عظمت و درندگی این حیوان را به وضوح به نمایش کشیده است این پلنگ از نژاد افریقایی می باشد. نقاشی یوزپلنگ ...

 

خرید و قیمت تابلونقاشی یوزپلنگ ایرانی | ترب

تابلونقاشی یوزپلنگ ایرانی. ۱۸۰٫۰۰۰ تومان. خرید از ارزان‌ترین فروشنده. فروشگاه‌های اینترنتی. باسلام. تهران. بازارگاه (+۴ سال در ترب). price report گزارش.

 

خرید تابلونقاشی یوزپلنگ ایرانی ارزان | آی باند

خرید اینترنتی تابلونقاشی یوزپلنگ ا از آی باند، از کلاردشت. متنوع ترین طراحی و نقاشی ها با بهترین قیمت در آی باند.

 

تابلو مدرن پرتره یوزپلنگ (B-794) | طرح زیبا

تابلو مدرن پرتره یوزپلنگ (B-794). ۰ تومان. نمونه کارهای طرح زیبا / توضیح راجب تابلوها. جنس تابلو : فوم برد. ضخامت تابلو : 18mm ... تابلو چند تکه نقاشی گلها ...

قیمت تابلونقاشی یوزپلنگ ایرانی - فروشگاه ناریکس

تابلونقاشی یوزپلنگ ایرانی. مطهره سلیمانی. نقاشی سلیمانی bom and bano. مازندران > شهر کلاردشت.

عکس و نقاشی در حمایت از سرزمین یوزپلنگ - زیست بوم

مجیدی ، هنرمند پیشکسوت در این نمایشگاه ١٩ تابلو نقاشی رنگ روغن از یوزپلنگ های ایرانی در حیات وحش را به تصویر کشیده و نعیمانی نیز ١٢ تابلو ..

قیمت و خرید تابلو بوم طرح یوزپلنگ کد 1170 | دیجی‌کالا

چاپ تابلو بوم نقاشی گزینه ای بسیار متناسب جهت استفاده در دکوراسیون داخلی می باشد. چاپ بوم در این مجموعه بصورت دیجیتال، مستقیم بر روی سطح بوم انجام می ... بیشتر ...

مشخصات، قیمت و خرید تابلو نقاشی طرح ببر بنگال ...

خرید اینترنتی تابلو نقاشی طرح ببر بنگال و قیمت انواع تابلو متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تابلو متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.

 

خرید و قیمت تابلو نقاشی ببر | ترب

خرید تابلو نقاشی ببر ، لیست قیمت تابلو نقاشی ببر ، ارزانترین قیمت تابلو نقاشی ببر ، تخفیف های تابلو نقاشی ببر ، مشخصات فنی تابلو نقاشی ببر ، مقایسه قیمت ...

 

خرید و قیمت تابلو نقاشی ببر با تکنیک پاستل گچی از ...

خرید اینترنتی تابلو نقاشی ببر با ت از باسلام، از گرگان. متنوع ترین طراحی و نقاشی ها با بهترین قیمت در باسلام.

Rating: 4 · 1 review

 

 

    تابلو نقاشی هایپررئال از حیوانات،ببر(پاستل گچی رنگی)

    خرید اینترنتی تابلو نقاشی هایپررئا از باسلام، از نور. متنوع ترین طراحی و نقاشی ها با بهترین قیمت در باسلام.

 

تابلو عکس نقاشی چهره ببر | خرید کادو و دکور خانه

سفارش آنلاین تابلو عکس نقاشی چهره ببر - ایده هنر دارای تصاویر استوک (کیفیت اصلی) با سایز های مختلف و مدل های جدید قاب عکس.

 

تابلو نقاشی پاستل طرح ببر در آب کد PS0011 - فروشگاه ...

نقاشی با پاستل بر روی مقوای جیر. متن اثر. طرح ببر در آب. شکل قاب. مستطیل. جنس قاب. PVC. محل تولید. اصفهان. سایر توضیحات. دارای قاب همراه با شیشه و پاسپارتو ...

 

تابلو نقاشی زیبای ببر با بهترین کیفیت - گالری آقای هنر

لذت خرید آسان و ایمن تابلو نقاشی زیبای ببر با قیمت مناسب و شفافیت بالا را در گالری آقای هنر( مخزن برترین تابلوهای جهان ) تجربه نمایید.

IRT 180,000.00 to IRT 300,000.00 · In stock

 

تابلو نقاشی ببر | شماره کالا : 19385561 - ایسام

تابلو نقاشی ببر. تکنیک رنگ و روغن. سبک رئالیسم. متریال رنگ و روغن وینزور. کیفیت بی نظیر. ابعاد 1*1 متر. بوم دیپ. سوال از فروشنده.

 

تابلو، نقاشی و عکس|اصفهان، خمینی‌شهر - دیوار

تابلو نقاشی ببر|تابلو، نقاشی و عکس|اصفهان، خمینی‌شهر|خرید و فروش تابلو نقاشی ببر با پاستل کاره دست به ابعاد۵۰در ۷۰، البته با قاب ش۱۰سانت بزرگتر میشه همرا با ...

تابلو نقاشی سیاه قلم ببر - شیپور

تابلو نقاشی سیاه قلم ببر. ۱ هفته پیش، تهران، تهران، ازگل. 650,000 تومان. اندازه 95×71 با قاب و پاسپارتو مشکی. 0912XXX5966 (نمایش کامل).

 

تابلو نقاشی رنگ روغن طرح ببر - ایمالز

ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمت‌ها در کنارهم به آنها کمک میکند تا کالاها را با قیمت ارزان تر خریداری ...

 

تابلو نقاشی سیاه قلم طرح ببر کد ۱۰۱۰۲۰ - هفت گالری

تابلو نقاشی سیاه قلم فروشگاه هفت گالری یکی لز بهترین محصولاتی میباشد که شما میتوانید به صورت آنلاین در این فروشگاه سغارش دهید. تابلو نقاشی - تابلو نقاشیخط ...

مواد اولیه: پودر ذغال, قلمو, مقوا فابریانوالر

وضعیت اثر: اصل یا اورجینال

موضوع: حیوانات و پرندگان

مکان مناسب: فضای داخل

 

تابلو نقاشی فروشنده پوست ببر | دانشنامه هنر - گالری لیلیت

نکته: این اثر هنری قابل فروش نمی‌باشد و صرفاً جهت دیدن علاقه‌مندان هنر و ایده گرفتن هنرمندان، قرارگرفته شده است! موارد مشابه ...

 

تابلو نقاشی ببر وحشی - بومیلیا

تابلو نقاشی ببر وحشی , کاربر: @سولماز , قیمت: 0 تومان.

 

تابلو نقاشی ببر با تکنیک اسکراچ برد - supernab

تابلو نقاشی ببر کار دست با تکنیک اسکراچ برد ( به وسیله خراشیدن رنگ ،تصویر ببر به وجود آمده است)می باشد.ابعاد این اثر هنری ۲۹×۴۲می باشد.

 

لیست قیمت و فروشندگان تابلو نقاشی طرح ببر بنگال

لیست قیمت و فروشندگان انواع تابلو نقاشی طرح ببر بنگال با بهترین قیمت‌ و بیشترین تخفیف از بین بهترین فروشندگان در سایت قیمت.

 

تابلو نقاشی ببر ... شیشه تابلو ببر انتى رفلکسه سیم پشتشم گارانتی مادام العمر داره پشت تابلو پارچه ضد حشره و ضد گرد و خاک است . مارک پاستلى که استفاده شده رامبراند ...

 

خرید تابلو نقاشی ببر ارزان | آی باند

خرید اینترنتی تابلو نقاشی ببر از آی باند، با ارسال رایگان از تهران. متنوع ترین طراحی و نقاشی ها با بهترین قیمت در آی باند.

 

«ببر در آب»؛ عکس یا نقاشی!- اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim

بنابر‌این به سراغ مستندات پروسه تولید این اثر گشتیم که مشخص می‌کند این تابلوی نقاشی که حالا یکی از 10 نقاشی هایپررئالیسم برتر جهان است؛ ..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين مطالب
Designed By naghashijat Copyright © 2020